Poradnia psychologiczna Kielce

›  › Poradnia psychologiczna Kielce

Choroby

Poradnia psychologiczna Kielce

Poradnia psychologiczna Kielce (3)Jeżeli zauważyłeś obniżony nastrój u bliskiej Ci osoby, powinieneś ją namówić na wizytę u specjalisty. Obniżony nastrój, brak aktywności może być sygnałem, że mamy do czynienia z depresją. Depresja jest poważnym zaburzeniem, które trzeba leczyć. Jeżeli zauważyłeś u kogoś takie objawy jak: spadek aktywności, obniżony nastrój, pesymizm, brak motywacji, zamknięcie w sobie, to możesz podejrzewać, że osoba może cierpieć na depresje, ale ostateczną diagnozę musi postawić lekarz. Dlatego ważne jest, żeby chorą osobę jak najszybciej namówić na leczenie. Możesz zaproponować, że pójdziesz z nią na wizytę. Chory często wypiera się problemu i nie chce podejmować leczenia, ale nie powinieneś się poddawać, przekonuj chorego logicznymi argumentami i uświadom o skutkach nieleczenia depresji. Jeżeli chory podejmie leczenie, zapewniaj mu dalej swoje wsparcie, aby nie zrezygnował z leczenia. Leczenie depresji jest bardzo trudne nawet dla samego chorego. Zapraszamy na konsultacje do Poradnia psychologiczna Kielce, pomożemy określić problem i ustalimy dalsze leczenie.