Flexa Plus – lek na stawy: sposób działania i efekty

›  › Flexa Plus – lek na stawy: sposób działania i efekty

Choroby

Flexa Plus – lek na stawy: sposób działania i efekty

Główne cechy fizyczno-chemiczne: tabletki o żółtawym kolorze białym, który wydziela woń podobną do lekkiego zapachu smaru;

Zawartość jednego czopka w opakowaniu to 50 mg sodu diklofenaku.

Inne składniki: stały tłuszcz.

Flexa Plus – czy lek jest skuteczny?

Tabletki te są niesteroidowym środkiem przeciwzapalnym z potężnym działaniem przeciwzapalnym i przeciwbólowym. Efekty te są udowodnione poprzez studia dotyczące hamowania syntezy prostaglandinów – ważnych mediatorów stanu zapalnego, bólu i wzrostu temperatury ciała.

Flexa Plus opinie z forum zmniejsza ból (zarówno w stanie spoczynku, jak i w trakcie aktywności fizycznej)i obrzęk w okresach nadmiernego użytkowania stawów oraz w chorobach stawów. To utrudnia pojawienie się bólu, obrzęku i sztywności porannej stawów w chorobach reumatycznych. Ponadto łagodzi objawy bolesnego miesiączkowania, co umożliphoto5wia zmniejszenie czasu trwania krwawienia.